פנו ישירות לקליניקה
אני מאשר את תנאי השימוש ולקבל שיחות, הודעות ומיילים
(4)

אירנה אהרון רבי

לכל הכתבות האחרונות

אפילציה בעד ונגד?

למה כל קוסמטיקאית צריכה ללמוד אפילציה
ריבוי שיער העסיק את האנושות משחר ההיסטוריה.
הומצאו שיטות שונות ומשונות להסרת שיער, אבל רק בשנת 1875 רופא עיניים בשם ד'ר צ'ארלס מישל הצליח להסיר שיערה הפוכה בעפעף של הפציינט שלו בעזרת חשמל בזרם ישיר.
זו הייתה פריצת דרך מדהימה שהלכה והשתכללה עם השנים.
הסרת שיער בעזרת מחט חשמלית נקראת אפילציה או בשם הלועזי – אלקטרוליזה.
זוהי השיטה היחידה אשר באמת מסירה שיער לצמיתות. כאן המקום להזכיר גם שהיא השיטה היחידה שמסוגלת לטפל בשיער בלונדיני, ג'ינג'י ושיער שיבה.
החיסרון של שיטת המחט החשמלית היא בכך שהטיפול נעשה בכל שיערה בנפרד, וביד לא מיומנת יכולה גם להשאיר צלקות או פיגמנטציה בעור. לכן מאוד חשוב ללמוד ולהבין מה עושה המחט בתוך העור חוץ מלהסיר את השיערה.
אני תמיד אומרת לסטודנטים שלי שאפילציה, זה לא רק להכניס את המחט לזקיק של השיערה, לתת פולס חשמלי ולהוציא את השיערה בעזרת פינצטה, זה הרבה יותר מזה. זוהי הבנה מעמיקה של אנטומיה ופיזיולוגיה של תגובת הגוף אשר משתנה מאדם לאדם.
ב-30 השנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות של מכשירים רבי עצמה שעובדים על קרן אור, כמו לייזר ו- IPL , אשר מסוגלים להסיר את השערות בשטחים גדולים יותר בגוף.
כמעט כל הקוסמטיקאיות התחילו להציע ללקוחות שלהן את הטיפול להסרת שיער בעזרת קרן האור, ונשארו קוסמטיקאיות בודדות אשר המשיכו להציע טיפול באפילציה.
נכון שהשיטות הללו מהירות יותר, אבל הן לא מבטיחות הסרת שיער לצמיתות כמו באפילציה. באזור הפנים אף פחות מזה.
זאת הסיבה שבשנים האחרונות ישנה דרישה מאסיבית מצד הלקוחות לטיפול אפילציה באזור הפנים וגם בעוד אזורים בגוף.
אני אומרת שכל קוסמטיקאית שרוצה להשאיר את חוג הלקוחות שלה במכון, חייבת לתת מענה לכל סוגי הסרות שיער ובאפילציה בפרט, כדי שהן לא יחפשו את השירות הזה במכונים אחרים ואז יישארו שם.

הוסף שאלה

מאשר את תנאי שימוש האתר
רשומ/י שאלה באנונימיות

עוד כתבות

2023-07-05 17:48:20

פיגמנטציה - רויטל בבאני

במרכזים מקצועיים מתקיימים טיפולים מתקדמים לניקוי וחידוש העור, באמצעות מכשיר לייזר ipl מתקדם. הטיפול מתחיל עם בחירת התוכנית המתאימה ביותר לפי הפיצפטריק של המטופל, בה המטפלת מבצעת שני פולסים ממכשיר הלייזר על אזור הפיגמנט. לאחר מכן, מורחים קרם הרגעה על העור, אשר מוכנס למכשיר אדל למשך 20 דקות. המכשיר משפר את העור באמצעות ירוקים שחודרים לתוך העור ומסייעים להרגעתו, ובמקביל מאטים את פעילות המלנוציטים - התאים שאחראים לייצור המלנין. את הטיפול ממשיכים עם מסכת הבהרה, שמשאירים על העור למשך 10 דקות. לאחר שהמסכה מוסרת, מחדירים לעור אקסטרקטים של ויטמין C ו-E וחומצה היאלורונית. המטופל מתבקש לחזור למרכז לאותו הטיפול לאחר ארבעה ימים. הטיפול בעצם הוא סדרה של ארבעה טיפולים, שנערכים בהתאמה אישית למטופל. הטיפול מיועד לגברים ונשים החל מגיל 18. אזורי הטיפול כוללים כל אזורים בגוף. הכמות המומלצת של הטיפולים היא בין שניים לארבעה. המחיר לטיפול משתנה בהתאם לסוג הטיפול שנבחר. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשיר לייזר ipl אקסטרה 818. המרכז נמצא ברחוב משה שמיר 3, פתח תקווה. המיקום מצוין בכדי לשמש את התושבים המקומיים והאנשים מהסביבה.

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן