(6)

ד"ר רענן שגב רפואה אסתטית

ד"ר רענן שגב, החלתי את מסעי המקצועי בתחום רפואת השיניים ומתמחיתי באסתטיקה ושיקום פנים. שנים רבות, נמשכתי אל התחום האמנותי והאסתטי, אשר משמש כמדריך במלאכתי היומיומית. אני מקדיש זמן ומחשבה ליצירת קו עבודה מדויק, קפדני וסימטרי העונה על הדרישות של כל לקוחה ומתאים למבנה פניה. לפני כל טיפול, הלקוחה ואני מבצעים תהליך אבחון ומקצועי ותיאום ציפיות, לאחר מכן יהיה קשר תקשורתי רצוף בינינו עד להשגת התוצאה המבוקשת. אני מחויב לספק שירות מקצועי בקליניקות שלי ולכן אני משתמש במוצרים של החברות המובילות בעולם בתחום ההזרקות, על מנת שהמטופלת תקבל את התוצאה המיטבית ביותר. סיימתי את לימודי הרפואה בהצטיינות יתרה, למדתי תואר שני בניהול מרפאות ציבוריות באוניברסיטת תל אביב. במהלך השנים, עבדתי וניהלתי מספר רב של מרפאות שתרמו לידע ולניסיון המקצועי שלי בתחום. כיום, אחרי 14 שנים של עבודה קלינית, אני עדיין משקיע בהשתלמויות בתחום האסתטיקה הרפואית כדי להישאר מעודכן בחומרים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר. כיום, בנוסף לעבודתי כרופא שיניים, אני מציע מבחר רחב של טיפולים אסתטיים בקליניקות הפרטיות שלי הממוקמות בחיפה ובטירת הכרמל.

ד"ר רענן שגב

התמחות רפואת שיניים ואסתטיקה רפואית
שנת הקמה 2008
רופא/ה במקום כן
השגחה רפואית כן
מטפלים 1
חניה חינם כן

המלצות

Avatar

doreny67

ד"ר שגב. רופא מוכשר בעל ידי זהב!!! מסביר, ונגיש, מדבר בגובה העיניים, מזריק טבעי ולא מוגזם, בעל חוש אסתטי גבוה, נותן מראה טבעי ולא מוכן להיכנע לגחמות. ולכן הוא אלוף !!! אין טוב ממנו.

Avatar

sagilif89

רופא מושלם! מרוצה מאוד, ד"ר שגב קיבל אותי בזרועות פתוחות ודאג שאצא מרוצה בלי אף שאלה פתוחה אבוא בפעם הבאה שוב בשמחה!

Avatar

Keren

חייבת לציין שמעבר לתוצאה המדהימה שהייתה לי! היחס של ד״ר רענן שגב מעל לכל המצופה, חוויה לא פחות טובה מהטיפול עצמו. ממליצה לקבוע תור גם אם לא צריך טיפול אסתטי ?

Avatar

nadavd2010

רופא מקצועי ואמין , משתמש בחומרים איכותיים , יחס ושירות מעולה , מאוד מרוצה ???

Avatar

Fadi

לפני שבועיים ביקרתי אצלך דר שגב לקבלת ייעוץ מקצועי לפני הזרקה , הוא היה מקצוען ביותר הסביר בדיוק מה התהליך , היה סבלני , ענה לי על כל השאלות שהיו לי וכמובן שיומיים אחרי חזרתי כדי להזריק בוטוקס ואין יותר מרוצה ממני , בן אדם שירותי , מקצוען ומאד אנושי .

Avatar

ronit.hupertadv

עשיתי אצל ד"ר שגב מספר טיפולים, כולל חומצה הילארונית וסקולפטרה. התוצאות מדהימות. יש לו ידי זהב ועין בוחנת. הוא ממליץ על הטיפול שהכי מתאים למטופלת ולא דוחף סתם חומרים. מקצוען, אמין וישר. ממליצה בחום!

הוסף ביקורת

מאשר את תנאי שימוש האתר

עזרו לאחרים והעלו תמונות כתוספת לביקורת

רשום ביקורות אנונימית

פרטי תקשורת

דרך הים 53, חיפה . ז'בוטינסקי 8, טירת כרמל

0544583989

יום א 08:00-20:00

יום ב 08:00-20:00

יום ג 08:00-20:00

יום ד 08:00-20:00

יום ה 08:00-20:00

יום שישי 08:00-14:00

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן