אירנה אהרון רבי

שמי אירנה אהרון רבי
מאז ומתמיד הייתי מחוברת לאומנות. כבר בילדותי אמי לימדה אותי לרקום ולתפור. עבודות שלי הוצגו לתלמידים כבר בבית ספר יסודי. לכן אך טבעי היה בשבילי לחשוב, כשהגעתי לבגרות, שאלך לתחום האומנות.
המקצוע הראשון שלי היה תדמיתנות. במילים אחרות עיצוב אופנה. זו בהחלט אומנות לכל הדעות.
זמן מה עסקתי בזה בהתלהבות, אבל עבודה עם בגדים ומכונות תפירה שעממו אותי, ואז חיפשתי דרך איך להגיע לעבודה עם אנשים. לעשות אנשים יפים ומרוצים מעצמם גם כן סוג של אומנות.
תמיד ידעתי שאני אוהבת לשמח ולהעצים אנשים. גם בגדים יפים משמחים את האנשים, אבל הרגשתי שעדיין זה לא זה. לא עבר הרבה זמן ומצאתי את ייעודי.
כרטיס ביקור של האנשים אלה הפנים שלהם. אני רוצה לעבוד עם הפנים של אנשים. קבעתי לעצמי יעד והלכתי על זה במלוא הרצינות והמהירות.
התחלתי את דרכי בתחום היופי מאיפור ערב וכלות. אהבתי את זה מאוד. ובמהרה הרחבתי את הידע גם לקוסמטיקה, פדיקור מניקור, אפילציה, בניית ציפורניים ועוד.
אחרי מספר שנים של עבודה עם קהל ידעתי שבחירת הייעוד שלי לא אכזבה אותי. זו ממש שליחות. הוצאתי תחת ידיי אלפי נשים, גברים, נערות ונערים מרוצים. צברתי ידע ועוד ידע. מיומנויות מיוחדות ושיטות בלעדיות, אשר הוכיחו את עצמן כמוצלחות ויעילות.
החלום שלי , להעביר את הידע והשיטות שלי לעוד אנשים שאוהבים את התחום הזה כמוני.
עשיתי השתלמויות להסבת מקצוע להוראת מקצועות היופי ופתחתי את בית ספר בוטיק שלי: "אירנה-אקדמיה למקצועות היופי גם באינטרנט" לקהל הרחב.
המומחיות הגדולה שלי היא עבודה עם מחטים וסכינים. וזה מה שאני מלמדת באקדמיה שלי.
באקדמיה לומדים קורסים מגוונים: קורס אפילציה, קורס מיקרו נידלינג, קורס מניקור ופדיקור, קורס איפור עצמי, קורס טיפוח היד ומריחת לק ג'ל, קורס עיצוב והתאמת גבות למבנה הפנים, קורס הסרות שיער בשעווה ובחוט ועוד.
כיום אני מרצה בכנסים מקצועיים ומנחה קבוצות להצלחה ומצוינות בתחום הקוסמטיקה, והסרות שיער באפילציה בפרט. הסרת שיער בעזרת מחט חשמלית זה הבייבי שלי.

שם המוסד התמחות שנות ניסיון תפקיד
אירנה אקדמיה למקצועות היופי גם באינטרנט אפילציה משנת 2019 מרצה מכללת ג'יג'י מקצועות היופי 2018 מרצה בית ספר בריז מקצועות היופי 2014-2016 מרצה מכון את קוסמטיקה, אפילצי ופדיקור 91-94 מרצה בית ליגת נשים קוסמטיקה 91-94 מרצה סלון יופי אירנה הסרות שיער וטיפולי אנטי אייג'ינג משנת 1984 קוסמטיקאית

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן