בולטוב אנה

אנה בולטוב
אנה בולטוב מטפלת מזה כשש שנים בקליניקה הפרטית שבביתה, בפתח תקווה. אל מקצוע הקוסמטיקה היא מגיעה מתוך גישה רפואית ייחודית, הכרוכה במקצועה ובקריירה בה החזיקה במשך שנים רבות, בתור אחות בבתי החולים בארץ. במשך השנים צברה אנה קהל לקוחות עשיר שכולל נשים וגברים כאחד, בכל הגילאים, וזאת הודות ליחס החם והמשפחתי מהם נהנים כל מטופליה, וכן, מהסטנדרט המקצועי הגבוה אותו היא מציבה בכל טיפול מחדש. "לא מרוצים – סימן שלא סיימנו" יודעים לצטטה כל מטופליה ולהצביע על העיקשות והפדנטיות המאפיינת אותה.
הטיפולים המוצעים בקליניקה
הטיפולים אותם מציעה אנה הם טיפולי הסרת שיער, הסרת קעקועים, וכן, טיפולי אנטי אייג'ינג. את טיפולי הקוסמטיקה השונים היא מבצעת באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות והמכשור העדכני ביותר המוצע בשוק.

בין טיפוליה ניתן למצוא:
• טיפולי פיגמנטציה
• הסרת קעקועים ואיפור קבוע
• הסרת נגעים בעור
• מיזותרפיה לטיפול באקנה ופוסט-אקנה
• אנטי אייג'ינג ב- IPL
• הסרת שיער בלייזר בכל הגוף

טכנולוגיות טיפוליות
גישתה הרפואית של הקליניקה אותה מנהלת אנה בולטוב, שמה בחזית הטיפול את השימוש במכשירים האיכותיים ביותר. בין המכשירים בהם היא משתמשת ניתן למצוא לייזר דאודה להסרת שיער, אשר עובד על כל סוגי וגווני העור ומייצר מענה יסודי ללא כאב ותוך שלושים דקות בלבד החל מהטיפול הראשון. בנוסף, טיפולי אנטי אייג'ינג מבוצעים במכשיר IPL שמפרק תאים ישנים ומייצר תאים חדשים במקומם- לטיפול בפנים ובצוואר.
הסטנדרט הטיפולי
החל מחדשנות טכנולוגית, דרך סטריליות וניקיון, ועד ולפרטיות המטופלים, הטיפולים בקליניקה של אנה מתבצעים בסטנדרט רפואי, מתוך אמונה אמיתית כי לקוחותיה ראויים לטיפול הטוב ביותר. לעומת קליניקות רבות אחרות, אצל אנה איש מהמטופלים לא צריך להתחייב לטיפולים עתידיים, וזאת מתוך תפיסה שהתוצאות מדברות בעד עצמן- והלקוחות אכן חוזרים.

שם המוסד התמחות שנות ניסיון תפקיד
אנה בריאות וטיפוח הסרת שיער בלייזר 2015 אחות ראשית

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן