סיוון מנדל

קצת על סיוון
סיון מומחית להסרת שיער בטכנולוגיות מתקדמות ומאפרת קבועה בשיטה הטבעית, בעלת מומחיות וניסיון רב בתחום הסרות השיער ואיפור קבוע מעל 13 שנים. לפני כ-15 שנים החליטה סיוון לוותר על עיסוקה בתחום ג'ל לק, פדיקור ולהתמסר לחלוטין להסרת שיער ואיפור קבוע. היא הצטרפה לקליניקה לאמא שלה הקוסמטיקאית המוסמכת מזה 30 בתחום היופי והטיפוח. וכיום אפשר להגיע לקליניקה וליהנות מטיפולי הסרת שיער ואיפור.

עיקר העיסוקים
עיקר העיסוקים של סיוון הינם, הסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר, אפילציה ואיפור קבוע . מוזמנים להגיע לקליניקה של סיוון מנדל ולהנות מטיפולים חדשניים מאוד תוך שימוש במיכשור מתקדם מאוד לצד ניסיון רב שנים.

התמחות
ההתמחות של סיוון היא בעיקר בהסרת שיער בטכנולוגיות מתקדמות ובאיפור קבוע. טיפולי הסרת שיער נעשים באמצעות מכשירי חברת 4mp, שכן הינה אחת מהחברות הגדולות והמובילות בארץ בתחום זה. האיפור הקבוע נעשה תוך כדי שימת דגש על יצירת מראה טבעי לצד שימוש בחומרים האיכותיים והטובים ביותר המאושרים על ידי משרד הבריאות הישראלי וה ce האירופאי. שילוב טכניקות שונות של הצללה, שיטת השיערה, אייליינר,מיקרובליידינג ואיפור קבוע שפתיים יוצרים מראה מיוחד להדגשת תווי פנים בשיטה הטבעית תוך שימת דגש על אופן החדרת הצבע ופיזורו בעור בעומק הנכון מקנה מראה מיוחד , טבעי ומחמיא לכל אישה.

מוטו
המוטו של סיוון הוא להיות מקצועי עד הסוף ולא להתפזר לכיוונים שונים, אלא להיות טוב במה שאתה עושה.

קהל יעד שמספק שירות
קהל היעד הוא בני נוער, גברים ונשים בגילאי 80-12 אשר סובלים משיעור יתר או שרוצים לעשות איפור קבוע במקום שיישאר לאורך זמן בלי להתאפר כל הזמן.

שם המוסד התמחות שנות ניסיון תפקיד
סיוון מנדל הסרת שיער בלייזר 2020 מטפלת ראשית

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן