ד"ר דזן גבריאל

ד"ר דזן הוא מחלוצי תחום ציפויי למינייט בישראל וטיפולי אסתטיקה. הוא עוסק בתחום כעשור וכבר בהיות צעיר נמשך לתחום האומנות והאסתטיקה כאשר למד את מורכבות הדיוק והעיצוב בתחום הצורפות. אהבתו לאסתטיקה ולתחום השיניים הביאה אותו לשלב את שתי אהבותיו במקום אחד ולפתוח את מרפאת השיניים והאסתטיקה בי אסתטיק בשנת 2013. מאז עברו תחת ידיו המקצועיות לא מעט מטופלים מרוצים.
עיקר העיסוקים
עיקר העיסוקים של ד"ר דזן הוא בציפויי למינייט והלבנת שיניים לצד טיפולים אסתטיים הכוללים הסרת נגעים וטשטוש צלקות, פיגמנטציה, צלקות אקנה, הסרת נקודת חן, סימני מתיחה, הרמת עפעפים, נגעי עור ועוד. המטרה העיקרת של ד"ר דזן היא לתת את התוצאה הטובה ביותר ללא פשרות.
התמחות
ההתמחות של ד"ר דזן היא ציפויי למינייט והלבנת שיניים לצד טיפולי אסתטיקה על ידי אמצעי המכשור המתקדמים והחדישים ביותר.
מוטו
"פחות זה הרבה" לדעת איזה טיפולים עושים ולעשות אותם פחות. פחות טיפולים מראה פחות מוגזם ותוצאה מירבית. בסופו של דבר המראה החיצוני מושפע מכמות הטיפולים שהמטופל עובר וזה ניכר היטב על פניו. לכן כדי למנוע מראה פלסטי מוזם מדי רצוי להמעיט כמה שיותר בכמות החומר ומספר ההזרקות.
קהל היעד שמספק שירות
קהל היעד הם לקוחות עמידים ואיכותיים שיודעים להעריך טיפולים איכותיים ומקצועיים ואוהבים אווירה חמימה, שמחה וכיפית ולהרגיש כחלק בלתי נפרד מהמקום.רונית ובוטוקס, טיפוח העור במכשור מתקדם טישטוש צלקות, סימני מתיחה, וצלוליטיס

שם המוסד התמחות שנות ניסיון תפקיד
בי אסתטיקה רפואת שיניים 2011 רופא ראשי

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן