הסרת קעקועים בלייזר

הסרת קעקועים בלייזר
ישנם כאלה שקעקעו את גופם והם מעוניינים להסיר לאחר שנים את הקעקועים הללו. לפעמים הקעקוע אינו הולם את הגיל, הקעקוע דוהה ויש לחזור עליו שוב ועוד סיבות שונות כגון קעקוע מביך וכדומה. היום הסרת קעקועים בלייזר הינו מושג נפוץ וישנם מכוני יופי ומכונים רפואיים לאסתטיקה, אשר מבצעים פעולה זו שהיא למעשה די פשוטה. יש לציין כי טיפול של הסרת קעקועים בלייזר, אף מסיר צלקות מאזורים שונים בגוף ואפילו בפנים כתוצאה מסימני אקנה. טיפול זה של הסרת קעקועים בלייזר אינו מהווה פעולה כירורגית והמחיר בטיפול זה זול בהרבה מאשר ניתוח כירורגי וכן ניתן יהיה להימנע מהתאוששות והחלמה או תופעות לוואי, כאשר בטיפול של הסרת קעקועים בלייזר, תופעות הלוואי בקושי מורגשות.

אין סימנים של צלקות, לאחר הסרת קעקועים בלייזר. לפעמים נדרשת סדרה של טיפולי הסרת קעקועים בלייזר אבל בסופו של דבר הטיפולים ישתלמו והעור יישאר חלק וללא סימנים לא אסתטיים. ישנם טיפולים נוספים, מלבד הסרת קעקועים בלייזר, כמו למשל שיוף העור באמצעו תכשירים אשר מיועדים לכך, אבל הבעיה היא שטיפולים אלה מתפרסים על כמה פגישות והוא אינו מתאים לכל סוגי הקעקועים. הידיעה שניתן לבצע הסרת קעקועים בלייזר שהוא טיפול שנחשב פשוט ויעיל וכן זול, גרמה להרבה אנשים אשר מעוניינים להסיר קעקועים באזורים שונים בגופם לבחור בשיטה זו.

שיטת טיפול יעילה המגיע ישירות לקעקוע
למעשה שיטת הסרת קעקועים בלייזר, הינה קלה ופשוטה, כאשר כל טיפול אורך 5 דקות בלבד. ניתן לעבור טיפול זה בערים רבות בארץ ובמכונים לאסתטיקה רפואית. יש למצוא מכונים לאסתטיקה בעלי שם ומוניטין וכאלה שיש עליהם המלצות טובות. האנרגיה של הלייזר, בעצם מפוררת את חומרי הדיו הנמצאים בקעקוע ומאפשרת לתאי הגוף לסלק את החומר על מנת להסיר את הקעקועים. יש לציין, כי אורך גלי הלייזר מותאם לצבע הפיגמנט של מטופל\ת המעוניין לבצע הסרת קעקועים בלייזר. בחירה נכונה באורך הגל והתאמה לפיגמנט העור של המטופל, הוא זה שיגרום להסרת קעקועים בלייזר להיות מושלמת וללא צלקות מיותרות או אי אילו סימנים בעור.

למעשה הצבעים של הקעקועים הולכים ודוהים יותר לאחר כ טיפול הסרת קעקועים בלייזר בגלל שמדובר בהליך רפואי, יש לבצע את טיפולי הסרת קעקועים בלייזר בקליניקות מוכרות. יש לבדוק כי בקליניקה נמצא רופא עור שהא בעל ניסיון ברפואת עור. מרפאות לאסתטיקה שהן בעלות פיקוח רפואי, תהיינה עדיפות בהרבה על קליניקות שאינן מוכרות בגלל החשש לטיפול לא יעיל ואפילו לזיהום העור במקרים הקיצוניים.

מרווח הזמן בין טיפולים להסרת קעקועים בלייזר
יש לציין כי יש לדאוג למרווח תקין בין הטיפולים של הסרת קעקועים בלייזר. למשל מספר שבועות בין טיפול לטיפול כגון 4 שבועות עד 12 שבועות. ניתן לראות שאנשים עוברים טיפולי הסרת קעקועים בלייזר במשך שנה, היות ומדובר בכמה קעקועים שעליהם להסיר או בקעקוע שהוא גדול במיוחד. יש כמובן לתאם את הציפיות של התוצאה הסופית, לפעמים ייתכן שיהיו שאריות של צל מהקעקוע, כאלה שאינם יורדים במאת האחוזים כי הגוון של הקעקוע קרוב מאוד לגוון הפיגמנט של העור. יש לציין כי המחירים של הסרת קעקועים בלייזר משתמים בין קליניקה לקליניקה , כאשר הסיבה היא מכשירים טכנולוגיים מתקדמים יותר וכאלה שהם פחות מתקדמים.

יש לבצע השוואת מחירים בין הקליניקות המציעות ללקוחותיהן טיפולי הסרת קעקועים בלייזר, כך שתהיה לכם האינדיקציה הנכונה והפרטים השונים אשר בגינן, תמצאו את טווח המחירים השונה בין הקליניקות. יש למצוא קליניקה הקרובה אליכם שהיא ידועה ומוכרת על מנת להצליח בטיפולים אלה.

התוכן בעמוד זה אינו ייעוץ רפואי ואינו נכתב על ידי רופא/ה, ואין לראות אותו כהדרכה לביצוע טיפול.

התוכן בעמוד זה הינו מידע שיווקי כללי על הטיפול ויכול להשתנות מפעם לפעם.
לפני כל טיפול רפואי יש להתייעץ עם בעל סמכות לטיפול רופא/ה או מטפל/ת מוסמך.

קליניקות ומכוני יופי

ADELA

ADELA מתמחים במגוון תחומי אסתטיקה כגון: הסרת שיער בלייזר, הסרת קעקועים בלייזר, טיפולי פנים, פיגמנטציה, אנטי אייג'ינג. ממוקמים ברחוב נתן שאול 18, ראש העין.

ADELA

כתובת: נתן שאול 18 ראש העין

click for details
  (0)

0

osecret

אנו מתמחים בהסרת שיער בלייזר הסרת קעקועים בלייזר איפור קבוע הסרת שיער בשעווה אנו יושבים בשדרות ארלוזורוב 4, עפולה

osecret

כתובת: שדרות ארלוזורוב 4, עפולה

click for details
  (0)

0

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

אקטיב יצרנית וותיקה של מכונות הסרת שיער בלייזר

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

כתובת: שוהם 11, פתח תקווה

click for details
  (0)

0

ד״ר דוד עטיה רופא שיניים ברחובות

ד״ר דוד עטיה רופא שיניים ברחובות

כתובת:

click for details
  (0)

0

תנו למומחים שלנו להכווין אותכם :)

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן