הסרת שיער בלייזר בצפון

הסרת שיער באמצעות לייזר היא טכניקה פופולרית להסרת שיער לצמיתות. המכשיר משלב אור לייזר עם מגע קר לטיפול בכל אזורי הגוף ולהפחית את הצורך לגלות בתספורת רגילה או שעשועון שטחי כדי להעביר את השערה הזו. בצפון יש מספר מרפאות וקליניקות שמציעות שירותי הסרת שיער בלייזר למטרת הפחתת צמיחת השיער באופן קבוע ואפילו לצמיתות. במהלך הטיפול, זרמי הלייזר מופעלים לאורך הקרציות השומשמות, ועוזרים להשמיד את הפוליקולים המספקים לשיער מזון ומשאבה מהגוף, כך שהשיער יתרגל לצמוח בקצב איטי יותר. ניתן לטפל בכל אזורי הגוף כולל הפנים, הזרועות, השורשיים, הכפות, המרפקים והביתיים. הטיפול בלייזר יכול לקחת כמה טיפולים עד שייתכן שהתוצאה תישאר לצמיתות.

קליניקות ומכוני יופי

ביוטי קליניק

ביוטי קליניק עוסקים כבר משנת 2014 בהסרת שיער ולייזר ועוד. הקליניקה ממוקמת בירכא.

ביוטי קליניק

כתובת: ירכא

click for details
  (0)

0

ניחוחות קרן ליאני בן יעיש

חברתנו מתמחה מעל עשור בתחום האסתטיקה אנו ממוקמים בהמייסדים, זכרון יעקב

ניחוחות קרן ליאני בן יעיש

כתובת: המייסדים זכרון יעקב

click for details
  (0)

0

VR Cosmetic

הקליניקה שלנו מתמחה במגוון רחב של תחומים, כגון העלמת סימני מתיחה, איפור קבוע, טיפול אנטי אייג'ינג, הסרת שיער בלייזר ומזותרפיה. הקליניקה ממוקמת בנצרת .

VR Cosmetic

כתובת: אולם בולוס

click for details
  (0)

0

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

אקטיב יצרנית וותיקה של מכונות הסרת שיער בלייזר

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

כתובת: שוהם 11, פתח תקווה

click for details
  (0)

0

בלוג יופי

פיגמנטציה - רויטל בבאני

פיגמנטציה - רויטל בבאני

במרכזים מקצועיים מתקיימים טיפולים מתקדמים לניקוי וחידוש העור, באמצעות מכשיר לייזר ipl מתקדם. הטיפול מתחיל עם בחירת התוכנית המתאימה ביותר לפי הפיצפטריק של המטופל, בה המטפלת מבצעת שני פולסים ממכשיר הלייזר על אזור הפיגמנט. לאחר מכן, מורחים קרם הרגעה על העור, אשר מוכנס למכשיר אדל למשך 20 דקות. המכשיר משפר את העור באמצעות ירוקים שחודרים לתוך העור ומסייעים להרגעתו, ובמקביל מאטים את פעילות המלנוציטים - התאים שאחראים לייצור המלנין. את הטיפול ממשיכים עם מסכת הבהרה, שמשאירים על העור למשך 10 דקות. לאחר שהמסכה מוסרת, מחדירים לעור אקסטרקטים של ויטמין C ו-E וחומצה היאלורונית. המטופל מתבקש לחזור למרכז לאותו הטיפול לאחר ארבעה ימים. הטיפול בעצם הוא סדרה של ארבעה טיפולים, שנערכים בהתאמה אישית למטופל. הטיפול מיועד לגברים ונשים החל מגיל 18. אזורי הטיפול כוללים כל אזורים בגוף. הכמות המומלצת של הטיפולים היא בין שניים לארבעה. המחיר לטיפול משתנה בהתאם לסוג הטיפול שנבחר. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשיר לייזר ipl אקסטרה 818. המרכז נמצא ברחוב משה שמיר 3, פתח תקווה. המיקום מצוין בכדי לשמש את התושבים המקומיים והאנשים מהסביבה.

תנו למומחים שלנו להכווין אותכם :)

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן