הסרת שיער בלייזר ברמת גן

הסרת שיער באמצעות לייזר היא טכנולוגיית הסרת שיער מתקדמת שמשתמשת באנרגיה אופטית לכיסוי והסרת השיער מהעור. הטכנולוגיה מאפשרת הסרת שיער רבה יותר מהירה ונוחה מאשר הטכנולוגיות הנוספות המקוריות, כגון הסרת השיער באמצעות ידית או באמצעות סטריגמט.

בעת הסרת השיער באמצעות לייזר, השיער מכוסה בכיסוי אופטי המפעיל את הלייזר. האנרגיה האופטית מתקשרת רק לשיער ומכסה את השפעל המשמש להסרת השיער. בעת הסרת השיער באמצעות בלייזר, אין צורך בסטריגמט ואין גם כאבי ראש או כאבים אחרים כמו שמתרחשים בטכנולוגיות הסרת השיער המקוריות.

אם אתם מתכוונים לעשות הסרת שיער לייזר, חשוב מאוד לבחור בספק שירות מקצועי ומוסמך לביצוע הסרת שיער לייזר.

קליניקות ומכוני יופי

גילי נוי אפילציה

אנו מתמחים בהסרת שיער בלייזר כבר משנת 1994 ממוקמים בהרצל 73 רמת גן

גילי נוי אפילציה

כתובת: הרצל 73, רמת גן, ישראל

click for details
  (0)

0

הלה

קליניקת הלה מתמחה בהסרת שיער בלייזר בשילוב קריסטלים, ממוקמים ברחוב אלוף דוד 18-28, רמת גן.

הלה

כתובת: אלוף דוד 18-28, רמת גן

click for details
  (0)

0

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

אקטיב יצרנית וותיקה של מכונות הסרת שיער בלייזר

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

כתובת: שוהם 11, פתח תקווה

click for details
  (0)

0

בלוג יופי

פיגמנטציה - רויטל בבאני

פיגמנטציה - רויטל בבאני

במרכזים מקצועיים מתקיימים טיפולים מתקדמים לניקוי וחידוש העור, באמצעות מכשיר לייזר ipl מתקדם. הטיפול מתחיל עם בחירת התוכנית המתאימה ביותר לפי הפיצפטריק של המטופל, בה המטפלת מבצעת שני פולסים ממכשיר הלייזר על אזור הפיגמנט. לאחר מכן, מורחים קרם הרגעה על העור, אשר מוכנס למכשיר אדל למשך 20 דקות. המכשיר משפר את העור באמצעות ירוקים שחודרים לתוך העור ומסייעים להרגעתו, ובמקביל מאטים את פעילות המלנוציטים - התאים שאחראים לייצור המלנין. את הטיפול ממשיכים עם מסכת הבהרה, שמשאירים על העור למשך 10 דקות. לאחר שהמסכה מוסרת, מחדירים לעור אקסטרקטים של ויטמין C ו-E וחומצה היאלורונית. המטופל מתבקש לחזור למרכז לאותו הטיפול לאחר ארבעה ימים. הטיפול בעצם הוא סדרה של ארבעה טיפולים, שנערכים בהתאמה אישית למטופל. הטיפול מיועד לגברים ונשים החל מגיל 18. אזורי הטיפול כוללים כל אזורים בגוף. הכמות המומלצת של הטיפולים היא בין שניים לארבעה. המחיר לטיפול משתנה בהתאם לסוג הטיפול שנבחר. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשיר לייזר ipl אקסטרה 818. המרכז נמצא ברחוב משה שמיר 3, פתח תקווה. המיקום מצוין בכדי לשמש את התושבים המקומיים והאנשים מהסביבה.

תנו למומחים שלנו להכווין אותכם :)

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן