הסרת שיער בלייזר רעננה

הסרת שיער בלייזר היא טכניקה יעילה וארוכת טווח להיפטרות מהשיער הלא רצוי על הגוף. רעננה היא אחת מהמרכזים המובילים באזור המרכז לטיפולי הסרת שיער בלייזר.

הטכניקה פועלת באמצעות שליחת אנרגיית לייזר לפוליקולי השערה, הכוללים חומר כהה בשם מלנין. הלייזר פוגע בפוליקולי השערה ומפריע להם לגדול, מה שגורם להם להתרסק ולהפסיק להיות פעילים. תהליך זה מבטיח כי השיער לא יצמח מחדש, מה שמבטיח תוצאות לאורך זמן.

הסרת שיער בלייזר עשויה לגרום לכאב קל, אך בכללי הטיפול נחשב ליעיל ובטוח. התהליך עשוי לקחת מספר ימים או עד שבועיים, ותלוי בגודל ובמיקום האזור שנטול שיער.

אם אתם מחפשים טיפולי הסרת שיער בלייזר ברעננה, יש לפנות למרכזי היופי והטיפוח המומלצים באזור ולבדוק את האפשרויות השונות הזמינות לטיפולים כאלה.

קליניקות ומכוני יופי

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

אקטיב יצרנית וותיקה של מכונות הסרת שיער בלייזר

אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

כתובת: שוהם 11, פתח תקווה

click for details
  (0)

0

בלוג יופי

פיגמנטציה - רויטל בבאני

פיגמנטציה - רויטל בבאני

במרכזים מקצועיים מתקיימים טיפולים מתקדמים לניקוי וחידוש העור, באמצעות מכשיר לייזר ipl מתקדם. הטיפול מתחיל עם בחירת התוכנית המתאימה ביותר לפי הפיצפטריק של המטופל, בה המטפלת מבצעת שני פולסים ממכשיר הלייזר על אזור הפיגמנט. לאחר מכן, מורחים קרם הרגעה על העור, אשר מוכנס למכשיר אדל למשך 20 דקות. המכשיר משפר את העור באמצעות ירוקים שחודרים לתוך העור ומסייעים להרגעתו, ובמקביל מאטים את פעילות המלנוציטים - התאים שאחראים לייצור המלנין. את הטיפול ממשיכים עם מסכת הבהרה, שמשאירים על העור למשך 10 דקות. לאחר שהמסכה מוסרת, מחדירים לעור אקסטרקטים של ויטמין C ו-E וחומצה היאלורונית. המטופל מתבקש לחזור למרכז לאותו הטיפול לאחר ארבעה ימים. הטיפול בעצם הוא סדרה של ארבעה טיפולים, שנערכים בהתאמה אישית למטופל. הטיפול מיועד לגברים ונשים החל מגיל 18. אזורי הטיפול כוללים כל אזורים בגוף. הכמות המומלצת של הטיפולים היא בין שניים לארבעה. המחיר לטיפול משתנה בהתאם לסוג הטיפול שנבחר. הטיפולים מתבצעים באמצעות מכשיר לייזר ipl אקסטרה 818. המרכז נמצא ברחוב משה שמיר 3, פתח תקווה. המיקום מצוין בכדי לשמש את התושבים המקומיים והאנשים מהסביבה.

תנו למומחים שלנו להכווין אותכם :)

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן