חומצה היאלורונית בשפתיים מחיר

עיצוב השפתיים באמצעות חומצה היאלורונית הוא פתרון קוסמטי פופולרי המאפשר להגדיל ולמלא את השפתיים ולהעניק להן מראה חלק ומלא. חומצת היאלורונית היא חומר טבעי המשמש למילוי הקמטים ולהוספת נפח לכל אזור בפנים, כולל השפתיים.

מחיר הטיפול בחומצה היאלורונית בשפתיים יכול להיות שונה בהתאם למספר גורמים, כולל מיקום המרפאה, נסיון הרופאה וכמות החומצה היאלורונית שנדרשת. באופן כללי, המחירים מתחילים בכמה מאות שקלים ועולים עד מספר אלפי שקלים לטיפול מתקדם יותר.

חשוב לזכור כי טיפול בחומצה היאלורונית בשפתיים הוא טיפול זמני וצריך להיות מחדש מבוצע כל מספר חודשים או שנים. כמו כן, חשוב לבחור במטפל מוסמך ובעל נסיון עשיר כדי להבטיח תוצאות טובות ולהפחית את סיכון המתן מיותרת או תוצאות לא רצויות.

קליניקות ומכוני יופי

קליניקה דר משה אמיר

קליניקה ד"ר משה אמיר מתמחה בעולם האסתטיקה מזה שנים רבות. כמו כן גם בעיבוי שפתיים, מזותרפיה, טיפולי פנים ועוד. הקליניקה ממוקמת ברחוב משה ברזאני 12, תל אביב.

קליניקה דר משה אמיר

כתובת: רח' הרצל רוזנבלום 8, תל אביב.

click for details
(19)

37

בי אסתטיק - BAesthetic

אנו מתמחים בטיפולי פנים הסרת שיער בלייזר טיפול בסימני מתיחה , אקנה , העלמת נימים ועוד מוזמנים לבוא לפגישת יעוץ חינם כתובתינו הסוכה 9, ראשון לציון

בי אסתטיק - BAesthetic

כתובת: הסוכה 12, ראשון לציון

click for details
(15)

8

אלינור פרופשונל

אלינור פרופשונל ביוטי קליניק מתמחה בטיפולי אנטי אייג'ינג בשילוב טכנולוגיות חדשניות ותקדמות. מבצע דקל 6, פתח תקווה.

אלינור פרופשונל

כתובת: מבצע דקל 6, פתח תקווה

click for details
(11)

1

ד"ר משה רוזן רפואה אסתטית

קליניקת משה רוזן רפואה אסתטית מתמחה בטיפולי אסטתיקת הפנים, רפואת שיניים ועוד... הממוקמים בתל אביב וירושלים

ד"ר משה רוזן רפואה אסתטית

כתובת: ירושלים יפו 216, תל אביב גרוזנברג 14

click for details
(10)

0

אייקון אסתטיקס Ikonesthetics

אייקון אסתטיקס מתמחה בעולם האסתטיקה בניהולם של אינה קובלב וד"ר נטליה קובלוב. הקליניקה עוסקת בעיבוי שפתיים, טיפולי פנים ועוד. הקליניקה ממוקמת ברחוב הגדוד העברי 5, אשדוד.

אייקון אסתטיקס Ikonesthetics

כתובת: הגדוד העברי 5. מגדל גן העיר. חדר 1.קומה 1. אשדוד

click for details
(7)

3

ד"ר רענן שגב רפואה אסתטית

ד"ר רענן שגב מתמחה בתחום רפואת השיניים והאסתטיקה הרפואית, בעל ניסיון רב. מציע מבחר רחב של טיפולים אסתטיים בקליניקות הפרטיות שלו הממוקמות בחיפה ובטירת הכרמל.

ד"ר רענן שגב רפואה אסתטית

כתובת: דרך הים 53, חיפה . ז'בוטינסקי 8, טירת כרמל

click for details
(6)

0

EVERYONE אסתטיקה מדיקל

אסתטיקה מדיקל מתמחה בעיבוי שפתיים, חומצה היאלורונית, מילוי קמטים, טיפולי פנים, הסרת שיער בלייזר ועוד...אנו ממוקמים ב חיים ויטל 12, שדרות פלורנטין, תל אביב, ישראל

EVERYONE אסתטיקה מדיקל

כתובת: חיים ויטל 12, פלורנטין תל אביב, ישראל

click for details
4.5  (2)

0

נטורלוק - Naturalook

אנו מתמחים בטיפולי PRP ומילוי קמטים כבר משנת 2015 ממוקמים במבצע קדש 2, גבעת שמואל

נטורלוק - Naturalook

כתובת: מבצע קדש 2, גבעת שמואל, ישראל

click for details
(1)

0

ד"ר שקדי פנינה - רפואה אסתטית

קליניקה בראשות שקדי פנינה, מתמחים ברפואה אסתטית, ממוקמים בהחומה 14 ראשון לציון, וז'בוטינסקי 3 רעננה.

ד"ר שקדי פנינה - רפואה אסתטית

כתובת: החומה 14 ראשון לציון

click for details
  (0)

0

ד״ר גרינברג - מרפאת שיניים ואסתטיקה

רפואת שיניים כללית, השתלות שיניים, הלבנת שיניים רפואה אסטית הזרקת בוטוקוס, חומצה הילאורונית ורדיאס, הקליניקה ממוקמת בנחלת יצחק 18 , תל אביב

ד״ר גרינברג - מרפאת שיניים ואסתטיקה

כתובת: נחלת יצחק 18 , תל אביב

click for details
  (0)

0

ד״ר קרן וייסנברג

מתמחים בהזרקות חומצה הילאורונית ואסתטיקת הפה, ממוקמים בשכונת המדע, רחובות

ד״ר קרן וייסנברג

כתובת: שכונת המדע, רחובות

click for details
  (0)

0

מונה מדיקל

מונה מדיקל מתמחים הטיפולי אסתטיקה מתקדמים כמו: חומצה הילאורונית, הסרת שיער בלייזר, טיפולי פנים ועוד... מוזמנים לבוא לפגישת יעוץ חינם כתובתינו 2 הסניפים כנפי נשרים 15, דם המכבים 36. ירושלים

מונה מדיקל

כתובת: כנפי נשרים 15, דם המכבים 36. ירושלים

click for details
  (0)

0

דוקטורים ומטפלים

המלצות 49 

נהנתי מאות מהשירות הנדיב שקיבלתי ואיכות עבודה. אני רוצה מאוד מתוצאות הטיפול

ד"ר שגב. רופא מוכשר בעל ידי זהב!!! מסביר, ונגיש, מדבר בגובה העיניים, מזריק טבעי ולא מוגזם, בעל חוש אסתטי גבוה, נותן מראה טבעי ולא מוכן להיכנע לגחמות. ולכן הוא אלוף !!! אין טוב ממנו.

רופא מושלם! מרוצה מאוד, ד"ר שגב קיבל אותי בזרועות פתוחות ודאג שאצא מרוצה בלי אף שאלה פתוחה אבוא בפעם הבאה שוב בשמחה!

חייבת לציין שמעבר לתוצאה המדהימה שהייתה לי! היחס של ד״ר רענן שגב מעל לכל המצופה, חוויה לא פחות טובה מהטיפול עצמו. ממליצה לקבוע תור גם אם לא צריך טיפול אסתטי ?

רופא מקצועי ואמין , משתמש בחומרים איכותיים , יחס ושירות מעולה , מאוד מרוצה ???

אחרי הרבה רופאים שעברתי, הגעתי לד״ר משה בהמלצה וזו הבחירה הכי טובה שיכולתי לעשות עבורי!! תמיד נתקלתי ברופאים שממש עיקמו לי את הפנים עם הבוטוקס! בהמלצה חמה ממני מי שרוצה פנים טבעיות יפות ולא עשויות, וכמובן חומרים טובים, רק אצל ד״ר משה!!! הכי מומחה בארץ היום לפיסול פנים!!!!!

לפני שבועיים ביקרתי אצלך דר שגב לקבלת ייעוץ מקצועי לפני הזרקה , הוא היה מקצוען ביותר הסביר בדיוק מה התהליך , היה סבלני , ענה לי על כל השאלות שהיו לי וכמובן שיומיים אחרי חזרתי כדי להזריק בוטוקס ואין יותר מרוצה ממני , בן אדם שירותי , מקצוען ומאד אנושי .

עשיתי אצל ד"ר שגב מספר טיפולים, כולל חומצה הילארונית וסקולפטרה. התוצאות מדהימות. יש לו ידי זהב ועין בוחנת. הוא ממליץ על הטיפול שהכי מתאים למטופלת ולא דוחף סתם חומרים. מקצוען, אמין וישר. ממליצה בחום!

הגעתי עם המון חששות מעולם לא עשיתי הזרקות בעבר. הצוות קיבל אותי עם חיוך ורוגע, והרופאה ד"ר מיכאלה מקסימה טיפלה בי יפה והתוצאה וואוו! עשיתי בוטוקס ופיסול אף עם חומצה ויצא בול כמו שרציתי❤️

ד"ר מיכאלה מושלמת עדינה ושירותית אני מרוצה ממש מהשפתיים שעשיתי אצלה ❤️

ד"ר משה רוזן אלוף האלופים תודה רבה על פיסול אף מושלםםם

הקליניקה נעימה והשירות מצויין! הטיפול מלווה בהסבר לפני ותוך כדי. הרופא רגוע ומסביר כל פעולה ואין שום הפתעות במהלך הטיפול. התוצאה מאוד שיפרה את המראה האף שלי חלום ילדות שהתגשם... והכל נעשה בנועם ובהתייעצות. ממליץ בחום!! :)

זאת פעם ראשונה שפניתי לרפואה האסתטית והגעתי לד"ר רוזן ולא יכולתי להיות יותר מאושרת! הוא אדם מוכשר ומקצועי, ידע להדריך אותי בבחירת הטיפולים שנכונים עבורי. אין ספק שהוא הרופא הנכון לכל מי שרוצה להעצים את הייחודיות שלה באלגנטיות וטבעיות! ממליצה בחום!

שירות אדיב, יד עדינה ומקצועית. מקצועי ברמות! החומרים בהם משתמש הרופא דוקטור רוזן מהאיכותיים שיש היום. הטיפול מתבצע בסביבה נקייה . מרוצה תוצאות מדהימות

תודה רבה לד"ר מיכאלה המדהימה על טיפול יסודי ושירותי

הגעתי לד״ר רוזן לאחר שביצעתי כמה טיפולים במקומות אחרים ולא הייתי מרוצה. אני חייבת לציין שבקליניקה של דוקטור רוזן היחס מדהים, הצוות ממש שירותי ונעים, ועל הרופא בכלל אין מה לדבר. עשיתי פיסול אף בוטוקס ושפתיים ולא יכל להיות יותר יפה וטבעי!!!

ד״ר רוזן ממש אמן ,הצוות שירותי ומזמין , אמין והכי חשוב בגובה העיניים זה כבר פעם שניה שאני חוזרת , וממליצה לכל מי שמסביבי ! אם אתם חוששים הגעתם למקום הנכון ❤️??

אינה ודר. נטליה מקסימות. מקצועיות ומחממות את הלב. החוויה שלי היתה נהדרת הרגשתי שאני בידיים טובות והעיקר יש תוצאות!!!! תודה רבה רבה. ממליצה בחום

הגעתי לקליניקה עם הרבה חששות.זכיתי ליחס אישי מדהים.ד"ר נטלי נתנה לי ביטחון ועשתה עבודה מאד מקצועית עם תוצאות מדהימות וטביעות .

פשוט מדהימות תוצאה הכי יפה וטבעית שיש ויחס חם ומדהים הכי אלופותתת!!!!!

וואווו שירות מדהים וחם בנות מהממות!! ושלא נדבר על התוצאות❤️‍?❤️‍?❤️‍?❤️‍? אין עליכם הכי אלופים באשדוד ובסביבה

תמונות לפני ואחרי :) עבודה מדהימה . תוצאות שנראות טבעי

מקום מדהים, מקצועי ברמות , צוות הכי טוב שיש

מרוצה עד הגג (מתיחה באמצעות חוטים). שירות מקצועי, מרגישה מיליון דולר!

לאלינור האהובה הגעתי לפני כמה שנים דרך המלצה בקבוצת השכנים, ומאז אני בידיים הכי טובות ומקצועיות שיכולתי לבקש. תמיד זמינה, קשובה, יסודית, מדויקת ועדינה. ולא פחות חשוב מכך - בן אדם מדהים. אני תמיד חוזרת הביתה מרוצה עם תוצאות שמחזיקות מצוין. ממליצה בחום!

מאד ממליצה על אלינור, אני מטפלת אצלה באקנה ועושה לייזר וככ שמחה שהגעתי אליה! ליווי חם ואישי מכל הלב, אין פעם שאני לא יוצאת מרוצה! מעלה לי את הביטחון בכל פעם שאני אצלה. קשר טלפוני הדוק על המצב בפנים וכך רואים באמת תוצאות והצלחה!!!❤️

אני לקוחה של אלינור שנים, מה שמשאיר אותי אצלה זה השירות, מקצועיות, אדיבות ונעימות. הגעתי לאלינור אחרי שהייתי אצל קוסמטיקאית שעשתה לי לייזר ברגליים והשאירה לי כוויות בכול הרגל. הגעתי לאלינור וגיליתי קוסמטיקאית מהשורה הראשונה!! מאז אני אצלה ממליחה בחום!!

הגעתי לאליצור אחרי 8 קוסמטיקאיות נחמדות שלא הועילו מלבד חור גדול בכיס. כשהגעתי אליה קודם כל הרגשתי שאכפת לה. תמיד היתה שם לצידי וליוותה אותי. המכשור שלה הפך לי את הפנים וקיבלתי עור חדש ממש! אין מי שלא העיר לי ושאל מה עשיתי. רוצה להודות לה וממש שמחה שפגשתי אותה. מקצועית יסודית ואכפתית.. והכי חשוב, אמיתית!

מקצועית ביותר. מציעה מגוון רחב של טיפולים חדשניים. מרוצה מאוד מהתוצאות.

אלינור, היא קוסמת בתחום הקוסמטיקה! יש לה ידי זהב, היא מקצועית, קשובה לצרכי הלקוח/ה, יודעת להתאים את הטיפול המתאים לכל לקוח/ה עד לקבלת התוצאה הרצויה והתוצאות הם מדהימות! תודה רבה לך אלינור גם בשמי וגם בשמם של הבנים שלי ! אנחנו לא מוותרים עליה ומגיעים מהדרום לטיפול מפנק !

היי, שמי מעיין ואני מטופלת בקליניקה של אלינור כל כך הרבה שנים, אוהבת להרגיש את האוירה המדהימה שיש בחדר טיפולים ושלא נדבר על האנרגיה החיובית שאלינור משרה ומעניקה ובכלל האמינות שבה והעבודה המקצועית שהיא מעניקה עם זה בטיפול המתאים לפנים שלי ובהתאמת המוצרים לפנים שלי תמיד בוחרת עבורי את המוצר הכי טוב עבורי. זה משרה לי ביטחון לדעת שיש מאחורי קוסמטיקאית טובה וסופר מקצועית שדואגת לעור הפנים שלי בזכותה אני גורפת המון מחמאות.

אלינור מדהימה, מקצועית, נעימה וכיף לבוא אליה. עושה טיפולי פנים וסידור גבות מעולים ועוד מלא מלא דברים! מומלצת בחום!!

מקצוענית ברמות! תוצאות ורמת עבודה גבוהה יחס אישי וחם

אלינור היא אדם שכולה לב לא יהיה דבר שאין לה פיתרון תמיד זמינה כל טיפול שעשיתי אצלה ותמיד יצאתי מרוצה היא אדם מיקצועי ואין לה תחליף תודה על המיקצועיות שלך

כשאחותך היא הקוסמטיקאית הכי טובה שיש את יודעת שאת בידיים טובות!! אהובה תודה רבה על שירות מקצועי ואמין!!

שירות ומקצועיות מס' 1 דר' גבריאל ושנית נותנים הרגשה וחוויה מקסימה .מרוצה תמיד מהטיפולים שלכם.עלו והצילחו .תודהה

A motivating discussion is worth comment. There's no doubt that that you need to publish more about this topic, it might not be a taboo matter but usually people don't discuss such issues. To the next! Kind regards!!

Avatar

תמונות וסרטונים מהקליניקה

קליניקה דר משה אמיר
(19)

עיבוי שפתיים ברמה גבוה אצל דוקטור משה אמיר

Avatar

תמונות וסרטונים מהקליניקה

קליניקה דר משה אמיר
(19)

עיבוי שפתיים בלייב מראים איך המטופלות מרוצות

Avatar

תמונות וסרטונים מהקליניקה

קליניקה דר משה אמיר
(19)

תוצאות מדהימות לד''ר משה אמיר

Avatar

תמונות וסרטונים מהקליניקה

קליניקה דר משה אמיר
(19)

תוצאות טיפול עיבוי שפתיים

עיצוב אף אצל דוקטור משה אמיר תוצאות והמלצות של לקוחות

תוצאות טיפול של מטופלות אצל דוקטור משה אמיר ממליצות בחום

עיצוב אף תוצאות טיפול המלצות של לקוחות

תוצאות של עיבוי שפתיים לקוחות ממליצים על דוקטור משה אמיר

פיסול אף על ידי דוקטור משה אמיר תוצאות

עיצוב אף על ידי חומצה ברמת גימור מושלמת על ידי דוקטור משה אמיר

עיבוי שפתיים תוצאות מדהימות של ד''ר משה אמיר

פיתוח חדשני אצל ד''ר משה אמיר בשיפור הניקוז הלימפתי עוזר להפחתה של פיגמנטציה

חוויה מדהימה שרות אדיב ומקצועי .יצאתי מרוצה מאוד ולא מפסיק לחייך. תודה דוקטור גבריאל על עבודה מדהימה ותוצאות מעל המצופה ועל חיוך מושלם.

עיבוי שפתיים באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית על ידי דוקטור משה אמיר

טיפול מיצוק והרמת פנים ללא ניתוח ע"י חוטים

טיפולי הסרת שיער בלייזר רפואי תוצאות מהטיפול הראשון - שלם לפי טיפול במחירים מיוחדים

טיפולי אסתטיקה לגברים - מילוי צידי האף (קמט הסוגריים)

טיפול חיטוב הגוף בהקפאה תוצאה לאחר 2 טיפולים בשתי אזורים

טישטוש קמטים ע"י חומצה היאלרונית צידי האף וה"בולדוק" ב

תודה רבה לדר משה אמיר אני מרוצה ממש

אני ואישתי הגענו לקליניקה והיינו מרוצים ממש ממליצים ?

מקצוענים ברמות אחרות! משלב הקבלה וההחלטה על הטיפול שני הייתה מאוד רגישה וקשובה לרצון שלי והעניקה לי תחושה מאד נעימה וסמכתי עליה בעיניים עצומות ! דר' דזן ... שמו הולך לפניו .. מקצועי וסבלני ... גם בביקורת הרגשתי בטוחה ועטופה , ממש צוות מנצח !!! ממליצה בחום !!! לפרטים avivitbarzi@gmail.com

ממליצה על המקום בנפש חפצה. מקום שנותן יחס טוב ומכבד . שנית היא קוסמטיקאית מקצועת ואלופה . וד"ר גבי אומן באסטטיקה. התוצאות ניראות כבר מהטיפול הראשון .

טיפול הצרת היקפים בהקפאה מכשיר רפואי - לא ice 21!! מכשור מתקדם

הסרת נקודות חן על ידי דוקטור דזן גבריאל

עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית על ידי דוקטור דזן גבריאל

פיסול אף ללא ניתוח על ידי דוקטור משה אמיר

עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית על ידי דוקטור משה אמיר

אלוף ורופא עם יחס אישי אין דברים כאלה הכי חשוב נראות טיבעית ויפה ולא מנופחת ומצועצעת מדי מקצוען!

עשיתי עיבוי שפתיים , מרוצה ממש

אחלה קליניקה שירות מעולה וטיפולים ברמה הכי גבוהה מקצועית ואדיבה. מאוד מרוצה.

שירות מעולה כל טיפול זה חוויה

תנו למומחים שלנו להכווין אותכם :)

כל עולם היופי במקום אחד BeMe

© All right Reserved by tovana | כל הזכויות שמורות לאתר בימי ולספקי השירותים

דילוג לתוכן